Huur je een woning?

 

Vraag hier je Energie Kado Bon voor duurzame producten in de gemeente Heerenveen aan!

 

Heb je een koopwoning? Klik dan hier!

Helaas, er zijn geen nieuwe Energie Kado Bonnen meer beschikbaar!

Deelnemende ondernemers

Veelgestelde vragen

Algemeen

Mijn Energie Kado Bon is verlopen maar ik wil deze toch gebruiken.

Helaas kan een bon die verlopen is, niet meer worden gebruikt. Wellicht komt er nog een ronde waarin nieuwe bonnen worden uitgegeven, houd daarvoor de actiewebsite van je gemeente in de gaten.

Is de Energie Kado Bon fysiek of digitaal?

Dit kan allebei. Als je een digitale bon hebt dan hoef je deze niet te printen, je kunt hem bij de kassa tonen op je mobiele telefoon.

Wat is de waarde van een Energie Kado Bon?

Dat is afhankelijk van de lopende actie, de waarde staat op de bon.

Hoe lang is de Energie Kado Bon bruikbaar?

Dat is afhankelijk van de actie en staat op de bon.

Kan ik producten die ik met de Energie Kado Bon heb gekocht ruilen?

Neen, de Energie Kado Bon is een gift van de gemeente en kan maar eenmalig besteed worden.

Kan ik de Energie Kado Bon ook aan iemand anders schenken?

Nee, de Energie Kado Bon is een subsidie van je gemeente die aan jouw adres verbonden is.

Kan ik de Energie Kado Bon ook via een webshop gebruiken?

Nee, de Energie Kado Bon kan niet gebruikt worden in een webshop.

Kan ik de Energie Kado Bon inwisselen voor geld?

Nee, de Energie Kado Bon is niet inwisselbaar voor geld.

Krijg ik wisselgeld op de Energie Kado Bon?

Nee, je krijgt geen geld terug.

Aanvragen

Hoe vraag ik mijn Energie Kado Bon aan?

Je vraagt de Energie Kado Bon via het formulier bovenaan deze pagina aan. Als de bonnen op zijn kun je geen Energie Kado Bon meer aanvragen.

Ik heb mijn Energie Kado Bon aangevraagd maar niet ontvangen.

Bekijk je spambox. Staat de bon daar niet in? Stuur ons dan een bericht via duurzaam@heerenveen.nl met daarin je naam, telefoon, postcode en huisnummer en de vermelding dat je jouw Energie Kado Bon niet hebt ontvangen.

Ik wil een Energie Kado Bon maar krijg een foutmelding bij het aanvragen. Wat moet ik doen?

Controleer of je recht hebt op de bon die je hebt aangevraagd. Soms vraagt een huurder per ongeluk een bon voor een koopwoning aan. Denk je dat je onterecht geen bon kunt aanvragen? Stuur ons dan een bericht via duurzaam@heerenveen.nl met daarin je naam, telefoon, postcode en huisnummer en de vermelding  dat je adres gewijgerd wordt.

Ik kan geen Energie Kado Bon aanvragen, hoe komt dit?

De Energie Kado Bon is gericht op doelgroepen. Denk je dat je onterecht geen bon kunt aanvragen? Stuur ons dan een bericht via duurzaam@heerenveen.nl met daarin je naam, telefoon, postcode en huisnummer en de vermelding  dat je adres gewijgerd wordt.

Besteden

Wat kan ik met de Energie Kado Bon kopen?

Je kunt producten kopen die je helpen om energie te besparen. Productlijst RREW. (Je hebt daarvoor een PDF reader nodig)

Ik wil mijn Energie Kado Bon inleveren maar er wordt bij de winkel aangegeven dat mijn bon al geclaimd is, hoe kan dit en wat moet ik nu doen?

Als je denkt dat er onterecht een Energie Kado Bon van je wordt geweigerd, Stuur ons dan een bericht via duurzaam@heerenveen.nl met daarin je naam, telefoon, postcode en huisnummer en de vermelding  dat je bon geweigerd is. 

Waar kan ik de Energie Kado Bon besteden?

De deelnemende winkels staan hierboven.

Kan ik de Energie Kado Bon over verschillende momenten / in verschillende winkels besteden?

Nee, dat kan niet. Je kan de bon eenmalig besteden in 1 winkel.

Ik heb maar 50% van de waarde van Energie Kado Bon gebruikt, kan ik de overige 50% op een ander moment besteden?

Nee, dat kan niet.

Kan ik de Energie Kado Bon ook bij winkels buiten Heerenveen besteden?

Nee, de Energie Kado Bon is alleen besteedbaar bij deelnemende winkels in Heerenveen.